Reklamacje

Jak należy zgłosić reklamację:

Wszystkie reklamacje dotyczące produktów w naszego sklepu internetowego możesz złożyć:

a) pisemnie na adres : KEK-system Krzysztof Woźniak, ul. Słoneczna 36, 87-800 Włocławek
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]

Zwroty produktów w ramach reklamacji można przesyłać na wskazany i wytłuszczony powyżej adres.

Co powinna zawierać reklamacja

Sprzedawca zaleca o wskazanie w opisie reklamacji:

a ) datę i rodzaj wystapienia nieprawidłowości lub brak zgodności z umową
b) dane kontaktowe składajacego reklamację
c) żądany sposób rozwiązania reklamacji i doprowadzenia do zgodności z umową.

Do składanej przez kupującego reklamacji mogą zostać dołączone dowody ( np. zdjęcia, produkt, dokumenty). Aby przyspieszyć proces reklamacji, sprzedawca może zwrócić się do Konsumenta z prośbą o przesłanie dowodów.

Jak długo trwa proces reklamacji.

Proces reklamacji nie trwa dłużej niż 14 dni od przesłania reklamacji oraz możliwych wymaganych dodatkowo dowodów.

Przydatne pliki: kliknij tutaj