Reklamacje
Jak należy zgłosić reklamację:
Wszystkie reklamacje dotyczące produktów w naszego sklepu internetowego możesz złożyć:
a) pisemnie na adres : KEK-system Krzysztof Woźniak, ul. Słoneczna 36, 87-800 Włocławek
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
Zwroty produktów w ramach reklamacji można przesyłać na wskazany i wytłuszczony powyżej adres.
Co powinna zawierać reklamacja
Sprzedawca zaleca o wskazanie w opisie reklamacji:
a ) datę i rodzaj wystapienia nieprawidłowości lub brak zgodności z umową
b) dane kontaktowe składajacego reklamację
c) żądany sposób rozwiązania reklamacji i doprowadzenia do zgodności z umową.
Do składanej przez kupującego reklamacji mogą zostać dołączone dowody ( np. zdjęcia, produkt, dokumenty). Aby przyspieszyć proces reklamacji, sprzedawca może zwrócić się do Konsumenta z prośbą o przesłanie dowodów.
Jak długo trwa proces reklamacji.
Proces reklamacji nie trwa dłużej niż 14 dni od przesłania reklamacji oraz możliwych wymaganych dodatkowo dowodów.
Przydatne pliki: kliknij tutaj